Konec svobode III.del

Poslal-a ThDi, Sob, 07/03/2020 - 14:31

Preden začnem opisovati še eno zame zelo sporno delovanje nezanemarljivega dela uporabnikov roga naj povem, da tudi sam ne razpolagam z natančnimi podatki in jasnimi dejstvi o vzrokih za to delovanje in o dogodkih, ki so do njega privedli. Spoznanja sem si ustvaril na podlagi pričevanj različnih ljudi in neformalnih pogovorov z njimi, ko sem probal ugotoviti, kaj se je res zgodilo. Iskanja spoznanj se nisem lotil sistematično, vseeno pa sem poizkusil dobiti podatke od čim več različnih ljudi. V iskanje osebe, ki je kaznivo dejanje prijavila, se predvsem zaradi spoštovanja do njene zasebnosti, bolečine in miru nisem spustil, čeprav sem za trenutek pomislil tudi na to. Priznavam veliko resnost njenih obtožb in je nočem relativizirati, zmanjševati ali ji kakorkoli oporekati. Prav zaradi te velike resnosti je pomembno, da se zadeva temeljito in podrobno preuči ter premisli preden se kakorkoli ukrepa v zvezi z njo. Verjetno sem vsaj v rogu eden redkih, ki tako misli. Tudi tokrat ne bom omenjal konkretnih oseb in imen, hočem opozoriti na sporno delovanje uporabnikov roga, ki postaja vse bolj sistematično, institucionalizirano in je v nasprotju z osnovnimi vodili svobodne in odprte družbe.

V januarju 2020 se je v rogu izvedla akcija uničenja prostora konfliktni osebi na podlagi nedokazanih obtožb o posilstvu v tem prostoru pred nekaj leti. Povod za akcijo je bila medijska objava o začetku sodnega procesa za posilstvo v rogu, ki je v javnosti razširil vednost o dogodku. Namen akcije uničenja prostora je bil med drugimi vzpostavljanje boljše podobe roga širši javnosti. Konfliktna oseba je bila obtožena omogočanja uporabe prostora za posilstvo. Za posilstvo je bila obtožena druga oseba. Kmalu po tem in drugem spolnem nasilju v rogu je prav tam že pred nekaj leti stekla obsežna akcija vzpostavljanja ranljivim osebam varnejšega okolja, ki so se ji uporabniki in upravitelji prostorov v rogu množično odzvali. rog je še vedno rizičen prostor, kjer je možnosti za spolno in tudi drugo nasilje več, vendar je do resnih ukrepov za preprečitev tega in osveščanja ljudi o tem prišlo že takrat. Prav tako so bili predstavljeni možni načini učinkovitega sodelovanja in ukrepanja. Moje mnenje je bilo in še vedno je, da je za ustvarjanje sprejemljivejše rogove podobe v širši javnosti boljše, da se v javni izjavi pove, da je do zelo resnih ukrepov v zvezi s povečanjem varnosti spolno ranljivih oseb in splošne varnosti v rogu kmalu po tem dogodku prišlo. Povedati je treba tudi, da ta varnost še vedno ni zadostna in da mora vsak uporabnik in obiskovalec najprej sam v čim večji meri poskrbeti za svojo varnost. Uporabniki roga, ki so po prej omenjeni objavi o posilstvu v rogu v medijih hoteli ukrepati, so se obnašali in svoje obnašanje argumentirali tako kot, da je konfliktna oseba posilstvo brez kančka dvoma storila. Dokaz za to jim je predstavljala medijska objava o začetku sodnega procesa o posilstvu v rogu ter omemba vzdevka konfliktne osebe v njem. razlogi za konfliktnost te osebe pri ostalih uporabnikih roga so tudi in predvsem drugi, čeprav so izgon argumentirali predvsem s posilstvom. Konfliktna oseba je tako posilstvo kot omogočanje uporabe prostora zanj ostro zanikala. Tudi sam obsojam poslilstva in se borim proti njim. Prav tako obsojam linčanja in se borim proti njim. stvar se je rešila brez nasilja, konfliktna oseba ne živi več v rogu, za posilstvo ali omogočanje uporabe prostora zanj na sodišču še ni bila obsojena. večini je zadoščeno, jaz pa vse bolj čutim, da je svobode v rogu vse manj.

ThDi's blog | Za komentiranje se prijavi oz. registriraj
Poslal-a rgb, Čet, 18/02/2021 - 00:17

I am sorry but I am not sorry

ampak nigerijska patriarhalna poligamna mentaliteta

je no+go v evropskem univerzumu.

ni cudno da je bil crash in rane.

Kar se mene tice je prav je, da so ga ven vrgli,
ker sem enkrat nekaj videl, in je zadosti da sem to videl,
da vem, da je prav da so ga ven vrgli.

belive me.

ce se organizem otrese skodljivca je to povecanje svobode.

pika.

Poslal-a ThDi, Čet, 18/02/2021 - 00:44

ti si eden od njih, ki jemljete svobodo. ne zaslužiš si je. kot močnejši si jo jemlješ, in je ne priznavaš šibkejšim, ki ti niso všeč. ko drugim ti to delaš, je v redu. ko drugi delajo to tebi, je vse narobe.

Poslal-a rgb, Čet, 18/02/2021 - 10:05

in kje sem bil jaz zraven ko so sprejemali izgon

second homa ali pa Ubxxa ??

bodi natancen prosim in jasno povej kaj te moti zdaj tukaj zares :

pri primeru koncertna dvorana ?

pri primeru second home ?

pri primeru Ubxxx ?

zakaj mi podtikas nekaj tako primitivnega kot tole>

ti si eden od njih, ki jemljete svobodo. ne zaslužiš si je. kot močnejši si jo jemlješ, in je ne priznavaš šibkejšim, ki ti niso všeč. ko drugim ti to delaš, je v redu. ko drugi delajo to tebi, je vse narobe./cite>

se ti hecas ali me jezis ravno zanalasc !

se enkrat bom poudaril .. jaz analiziram sitacijo nikoli pa nisem bil zraven pri teh odlocitvah..

vsaj za second home se uglavnem ne strinjam kako se je ravnalo z
ljudmi se enkrat pa poudarjam da je bil ta dogodek rezultanta

sil konflikta na liniji klijb vsemu / second home / koncertna

se pravi notranjih bojev.. kot tudi to z koncertno..

za Uxxxx pa kaj naj ti se povem, se bolj v obraz in v tvoje zaljive nenatancne besede >

nisem sodnik ne detektiv in ne zelim in nisem nikoli bil nekaksnega
razsodisca ali pocasnega sodisca...

ti si slcajno zelis da bi rog postavil nekaksno sodisce in bi vsi ti dogodki bili se enkrat na razpravi ali kaj bi rad ti ?

zakaj s tem zdaj tezis in primerjas recimo histericen

second home raid z tem paradrzavnin nacrtovanim izbrisom pred enim mesecem ?

to je tako nedopustno da se spraasujem kaj hoces ???????

Zakaj si zaljiv !!

Ta nacin govorjenja v tem trentku je dobesedno kot da bi bil placan od

Zokija.

Ne se pritozevat da te je zoki na cesto fkn v treh mintah ob 7h zjtri brez obvrestila ali pa zaprtje second homa potem ko je njihov vodja z nozem zabodel J......

Najraje bi te na gobec !, ker te pa spostujem, te ne bom.

Videl sem tamalo od Ib___ v zlo slabem stanju enkrat in potem
ko sem slisal za obtozbe o posilsvu je naredilo klik.

Prosim te ce zdaj lahko koncno nepovratno izstopiva iz

te zanke in ce te se kaj muci to jasno napises in opises

lahko z kaksnimi logoicnimi psevdonimi da bo jasno za koga

gre in kaj se ni jasno.

da pa ne bos rekel da hocem imeti zadnjo besedo

ti jo dajem

nikoli nisem zanikal da si ti papez

in ce ze pises napisi jasno in na dolgo ne pa zoprne kratke provokativne
ekstremno netocne izjave namenjene samo tem da me drkas ob kavi zjutraj

a si ti pizda slucajno na skrivaj ?? Hoces vec svobode za posiljevalce in profiterje ???

ce si mi ti enkrat rekel zahojen filozof
ti pa jest pravim ne poenostavljat JBTB !
poenostavljanje je lahko zlocin

*sam ne mi tezit in poenostavljat .. se enkrat napisi javno dolgo pismo o tem kaj te muci in potem ti bom odgovarjal ne pa takole spiralno drkanje...

Ne pravim da je nekoristno govoriti v tem trenutku o teh stvareh
je koristno.. samo natancno.. ce ne se znajdemo na nivoj propagande in

ideologije.

lep pozdrav

Tito

Poslal-a ThDi, Čet, 18/02/2021 - 12:05

sam si napisal: vem, da je prav da so ga ven vrgli
se pravi, da o tem sodiš in to podpiraš, in tako si eden od njih, ki jemljete svobodo.

glavno, kar mislim o tem, sem že napisal na dolgo kar nekaj časa nazaj, ti pa si z nedavnim komentiranjem teh starih razmišljanj ponovno začel spiralo, ki se je zgodila že vsaj enkrat prej. sestavki o koncu svobode v rogu so bili napisani, ker sem spoznal, da so se v rogu začele izvajati organizirane nepravične prakse, ki so se kasneje poizkušale prikriti ali prikazati kot drugačne. hotel sem prikazati svoj pogled na to, da ne bi v nedoločeni prihodnosti obveljala interpretacija tistih, ki so problematično ravnanje izvajali in želeli prikazati kot pravilno.

ne vidim smisla, da o tem s tabo še razpravljam. ne razumem, zakaj mi očitaš žalitve, saj sem se namenoma vzdrževal spuščanja na ta nivo, s katerim si začel ti. preberi si zadnjih svojih cca. 10 odgovorov na moje objave in komentarje pa mi povej, kdo žali.

ker žališ, pišeš podcenjevalno, čustveno in brez jasnih argumentov in tako nadaljuješ tudi po tem, ko ti ponovno argumentiram, ter zagovarjaš in opravičuješ nepravične odločitve, opisane v sestavkih o koncu svobode, se odzovem na tvoje pisanje zato, da nekdo, ki tega ne pozna, ne bo dobil čisto napačnega vtisa o tem, kar sem hotel povedat.

ta debata je dokaz, da ima lahko svoboda tudi slabe strani...

Poslal-a rgb, Čet, 18/02/2021 - 13:25

Tekst Anarhija v Rogu je tisti ki me izziva.

Rad bi danes komentiral od stavka do stavka ta tekst.

v bistvu je produktiven ce pomislim, kljub in tdi zaradi tega ker v
njemu ekspliciras neko zelo napacno razmevanje anarhije in svobode.

mi je pa zal ce sem sel v tem casu cez mejo in uporabljal premocne
in zaljive besede.

na kratko se enkrat - najbolj razjezi me zgolj ta delna definicija svobode

nic pa o logiki gospostva itd..kot da niso tudi ze perca in se marsikoga zdavnaj ven vrgli ko je sel vsem cez glavo..

stojim za svojimi besedami > ne gre za to ali mi je vsec ali ne
vprasanje je kaj nekdo dela v rogu in ce se ne spremeni po opozorilih gre ven..

kaj je zdaj tukaj problem

ni imel moznosti zagovora ? se strinjam da v vseh primerih to ni bilo prav in to nikakor ni normalna praksa in ne bo postala.

zelim si samo da si ogledas se druge faktorje preden ne nehas na veliko razaglasati konec svobode, ko pa spoh ne definiras kaj je zdaj ta

svoboda v rogu ? krsenje pravil mogoce ? je to svoboda zate ?

in da se to premalo tolerira ali kaj ?

pa ne prosim spet odgovoriti na nacin da ne odgovoris in potem benevolentnem bralcu razlagas kaksen bedak sem in kako nelogicen sem..

Tvoji navidez logicni argumenti so akademsko predrkavanje

ne mi nekaj linkat ironicno v nedogled

hvala in se enkrat se oproscam za premocne in zaljive besede..

upam da bo zaleglo.. nikoli namrec ni bilo misljeno osebno

sovrazim ideoloske koncepte ki potem vladajo ljudem in skodijo vsem.

in ce ideologija prevlada potem ni mislsljenja in je pekel

Rog je na zacetk 2006 postavil pravila, ki so bila seveda krsena, vedno so , v tej kapitalisticnoi distopiji je najbolj pricakovana stvar da bodo.

in potem so bila notranja ciscenja tistih ki so bolj ali manj prekrsili pravila..

vendar je tudi tu razlika med tipi krsenj pravil

Poslslusaj si Zizka .. vsako pravilo ima vedno se nepisano in neizgovorljivo pravilo.. tudi to ni nic posebnega vsaka skupnost
svet ljudi ima to v vecji ali manjsi meri.. nezavedno neizgovorljivo

roga je v tem primeru dejstvo da se je ______________ ceprav

je bilo opozoril sto in sto.. in v parih koraki so
vsi, ki so bili v tej kategoriji odleteli ven !
potem ko so nekateri se zgbili podporo od ne vem koga..

kaj je s tem narobe ?

to je totalno povecanje svobode !

in od 2019 naprej je bilo to tudi zelo cutiti !

nimam pa nic proti ce se te teme odpre in se razpravlja o tem ob priloznosti.

ne bom pa dopustil, da se dela bistveno povezavo med

jankovicevimi akcijami in
akcijami skupscine, ki so sle onstran pravil roga in so bile obrambne narave.

kar ne pomeni da niso pomembne in klicejo k natancni analizi..

sem zadosti pojasni svojo pozicijo ?

upam da ne bos se enkrat zacel benevolentnemu bralcu razlagati
kako sem nelogicen in kako ne maram svobode.

Ljubim svobodo egalitarne skupnosti ne pa svobode vladajocih v hierarhicnih skupinah. Ali pa svobode nekega individuma ki samo
taktizira kaj se m splaca..

Takih svobod ne maram in to tudi glasno povem.

Takim svobodam smo napovedali vojno

in prva bitka se ni dobljena.

svobodni medmedijski jam session

tovarna rog

Za voditelja v nepravicnih hierarhicnih grupah imam samo
eno besedo >________

hvala.

argment, brez povezave,___________,tisina, hvala, prosim

Poslal-a ThDi, Čet, 18/02/2021 - 18:00

izhodišča za razmišljanje si lahko določim sam. beseda anarhija nima samo enega pomena. nikoli nisem trdil, da je to ena in edina definicija. ravno zato, da se izognem nejasnostim, sem se poslužil daljše in natančnejše formulacije, ki sem jo sestavil sam in brez naslanjanja na že objavljene stvari drugih avtorjev. za moje razmišljanje je zadostovala. mislim, da ponazarja stanje v rogu teh vmesnih 7 do 10 letih, ki sem ga opisal in poimenoval anarhija. izbral sem pojme, ki so se mi zdeli relevantni za takratni rog in o katerih se mi je zdelo, da se je takrat govorilo, in iz njih izpeljal zaključek. če boš raziskoval po tovarna.org boš lahko našel še kakšno debato o svobodi, ki jo mogoče bolje opredeli. to je bilo izhodišče za razmišljanje in opozorila na problem, ki je takratno dejansko stanje, dogajanje in upravljanje v rogu. ne pa neka teoretična debata o tem, kaj je svoboda ali kaj je anarhija. zato ti pravim, da si zgrešil bistvo in da ne štekaš logike, katere bistvo je v zaključkih izpeljanih iz izhodišč, ne pa v izhodiščih samih, ki si jih lahko izoblikujemo po želji.

Poslal-a rgb, Pet, 19/02/2021 - 18:28

//
/////
///


//
////
//
///
//
/
/// Warning > povezimo ja.pa.ja.de > Aproprijacija zokijevega padca ze v teku > Warning
////
///
//
//// Kje so Svetlo Zeleni ???!!
//
/
//

Poslal-a rgb, Pet, 12/02/2021 - 00:18

.
.
.
... GREMO DALJE
.
.
.
.

Poslal-a ThDi, Pet, 12/02/2021 - 03:44

naj naključno bralko in ostale nevpletene v debato seznanim, da je po mojem razumevanju zgornji komentar odgovor ali vsaj neposredna reakcija na moj komentar a se gremo še enkrat?, ki je z zgornjo objavo o koncu svobode v rogu povezan le posredno. z rgb imam že nekaj časa težave vzpostaviti smiseln logično argumentiran dialog. Ker se težave ponavljajo, sem mu na en drug komentar odgovoril z navedbo odgovora v tej debati, saj je poanta, da ne razume dobro logike, enaka. Upam, da to ne bo preusmerilo pozornosti z globine resnosti objav o koncu svobode v rogu na druga, za ta primer manj pomembna razmišljanja. glavni problem, ki ga izpostavljajo zgornja objava konec svobode III.del ter objavi konec svobode II.del in konec svobode I.del, je vprašanje vzpostavljanja organiziranih nepravičnih družbenih praks v rogu v letih od 2018 do 2020.

nadaljujem z direktnim odgovorom na zgornji komentar move forward:

zamegljuješ, namesto, da bi razjasnil pogled.

ne maram, da na tak način relativiziraš pomen zgornjih objav o koncu svobode v rogu. te objave se neposredno navezujejo na objavo anarhija v rogu, katero si se včeraj odločil napasti brez enega tehtnega argumenta ali pravega navedka iz teksta. nekonstruktivna debata. vedno bolj se mi zdi, da sploh nisi sposoben dojeti smisla nekaterih mojih izjav in večine izjav iz objave anarhija v rogu. ali si pa zabijaš svoje razumevanje resnice v glavo kot edino pravo in nočeš priznati obstoja drugih upoštevanja vrednih možnosti razumevanja.

zna bit to še en krog brezplodnih prepucavanj, ne?

Poslal-a rgb, Pet, 12/02/2021 - 10:45

naj naključno bralko in ostale nevpletene v debato seznanim, da je po mojem razumevanju zgornji komentar odgovor ali vsaj neposredna reakcija na moj komentar a se gremo še enkrat?, ki je z zgornjo objavo o koncu svobode v rogu povezan le posredno. z rgb imam že nekaj časa težave vzpostaviti smiseln logično argumentiran dialog. Ker se težave ponavljajo, sem mu na en drug komentar odgovoril z navedbo odgovora v tej debati, saj je poanta, da ne razume dobro logike, enaka. Upam, da to ne bo preusmerilo pozornosti z globine resnosti objav o koncu svobode v rogu na druga, za ta primer manj pomembna razmišljanja. glavni problem, ki ga izpostavljajo zgornja objava konec svobode III.del ter objavi konec svobode II.del in konec svobode I.del, je vprašanje vzpostavljanja organiziranih nepravičnih družbenih praks v rogu v letih od 2018 do 2020.

vse hiperpovezave v citiranem tekst so tam da dajo videz znanstvene distance v bistvu pa postavijo akademski zid. kaj ti pricakjes da bo bralec zdaj klikal ne vem kam.. ta tekstovni blok je to kar v teoriji imenjemo FACEFUCK // jebanje v glavo // iti se pametnega

Kaj je narobe s tem Ce Boginja Egalite odpihne glavo Dominaciji
sredi javnega Trga ? ! DA KRI SPRICA NA VSE STRANI / DA SE JASNO VIDI JEZERO KRVI ?!!!

To je edino prav in to vse napredne sile pricakujejo in terjajo !

Trdis da meni manjka logike, aroganten si sori. sel sem parkrat skozi tvoj tekst, fake je... plitev.

poglobi se vase malo preden obtozujes druge manjka logike her profesor. in poskusi povedati v 15 stavkih. Merci.

Se enkrat > NIKA mora likvidirati DOMINO javno. * da sprica kri izdatno !

citat iz teksta Anarhija

Svoboda je pojem, ki ga je težko definirati, saj v osnovi pomeni neomejenost. Popolna svoboda bi ljudem omogočala vsemogočnost. Kljub temu, da popolna svoboda ne obstaja, pa lahko govorimo o večji ali manjši svobodi, ki jo posameznik v skupini uživa. Svoboda, ki omogoča posamezniku, da misli in dela kot hoče in kar hoče, je neposredno vezana na družbo, v kateri ta posameznik obstaja. Želje in dejanja različnih posameznikov si lahko nasprotujejo. Močni posamezniki imajo večjo možnost uveljavljanja svoje volje kot šibki, kar pomeni, da so lahko v isti skupini ljudi nekateri posamezniki bolj svobodni kot drugi.

sory, tole je bullshit, pa ne biti jezen pliz, ampak sam premisli kaj je narobe s tem..

priznam, da sem uporabil tezke besede in nisem sel od tocke do tocke
ampak me znova in znova, ko grem skozi tvoje tekste razpizdi
lahkotnost tvojega izvajanja, obnasas se kot nekaksen naravoslovni znanstvenik, ki opisuje fenomene tam v rogu nekako od zunaj .. to je tisto kar me pojezi, ta univerzitetnikov diskurz..

Svobodo je tezko definirati ker je v osnovi neomejenost !

A ja ? od kod ta ideja...da je tam neka meja in svoboda je ta Ne ?

* Iz svobode tako ze takoj naredis svobodo od necesa. * ne da bi to reflektiral.

Ok, potem preides v svobodo misliti in delati kar hoces.
pravis da je ta svoboda neposredno vezana na drzbo ampak ne poves kako

....
imas samo posameznike v vakumu z svojimi voljami in da gre za to kdo ima vecjo. ?

Sori to ne bo slo skozi.. izpade kot zivalska farma.

A To je tvoja vizija clovestva ?

Posamezniki so vedno v polju pravil, vrhovna svoboda

je ravno dolznost narediti nekaj, kar mi ukazuje univerzalno.

ne biti jezen, ce ti pa strastno povem, da je to tvoje izvajanje na tej tocki porekratko in da potem, ko to tako na dolgo pripovedujes kot en sebe poln profesor tik pred pokojem izpade se nadrkano, arogantno..

Ce bi bil v blizini bi te hotu na gobec.

se glede #slabih praks| / ne mi odgovarjati pliz in ne zatrjevati da poenostavljam .. nic ne poenostavljam..

v osnovi gre ideje ki se borijo med sabo in uporabljajo
cl,oveske strasti da se borijo med sabo.

Egalitarnost Bo Ubila Dominacijo in ve da jo Ima pravico in DOlznost biti.

Z vsemi sredstvi.

In Potem, ko Dominacija mrtva lezi na tleh.

Boginja Egalite sele zares zivi .. kaj je s tem narobe ?

Nic ni narobe, tako mora biti in tako bo.

S katerega vidika je organizacija proti kapitalizmu in privat profiterstvu nekega kolektiva lahko v tej situaciji ze tretjic
v tem stoletju kolapsiranega kapitalizma in milionov njegovih zrtev lahko karkoli slabega ?.

Mene bolj zanima kaj ti hoces s tem povedati .... vstrajas da je svoboda to da vsak dela kar hoce ali kaj ???

in da je ta komunisticen kolektiv zdaj prepreceval pridobitnem kolektivu izvajanje njegove svobode pridobivati ali kaj?

pizda bi te na gobec, na kateri strani si ti ?

Svoboda je v moji viziji res biti svoboden od odvisnosti od nekoga ali necesa, kar te omejuje, ampak je to samo en del svobode
drug del svobode je zahteva svobode same po univcenju tega
kar nam jemlje svobodo in nam vsiljuje fake svobodo goltanja
na zivalski farmi.

na dnu pridem po tej poti do distilacije koncepta svobode.

do osnovne formule, ki zdruzje navidezno nasprotje.

Vrhovna svoboda in dolznost je ukiniti Kapitalizem.

* vzpostaviti zivjenje osvobojeno poblagovljenosti.

ROG je drugo ime za NUJNOST svobode in SVOBODO nujnosti

narediti NEMOGOCE.

* vzpostaviti zivjenje osvobojeno poblagovljenosti.

ps + se enkrat - ne narobe razmeti prosim in se jeziti = cenim ta tvoja pisanja skozi leta - bil si eden redkih ki je pisal ...samo na tej tocki te se enkrat prosim da mogoce gres lahko

samo skozi svoja izvajanja se enkrat * sam pri sebi ni treba objavljati in odgovarjati tukaj, mogoce enkrat kasneje strnes kje drugje v kaksnem drugem mediju, se kaj vec o svobodi, ki je ocitno ta nasa / tvoja THE TEMA

mogoce kaksne podobezvokov zvokovipodob o svobodi recimo jkmf enkrat ?? // ?

oziroma okrogla miza z moderatorjem in kultiviranim nizanjem argmentov in protiargmentov, ter obcinstvom ...

v tem formatu na tej tocki pa imam dovolj tega krozenja in upam da
bos odgovoril drugje in na drugacen nacin, hvala, s tem zakljucujem za vse vecne case, pika.

full stop

Poslal-a ThDi, Sre, 17/02/2021 - 22:41

rgb, Pet, 12/02/2021 - 11:45
pravis da je ta svoboda neposredno vezana na drzbo ampak ne poves kako

ne strinjam se. pravim namreč:
ThDi, Pet, 30/10/2009 - 20:04
Svoboda, ki omogoča posamezniku, da misli in dela kot hoče in kar hoče, je neposredno vezana na družbo, v kateri ta posameznik obstaja. Želje in dejanja različnih posameznikov si lahko nasprotujejo.

naj ti nazornejše razložim: ...svoboda ... je neposredno vezana na družbo tako, da se želje in dejanja različnih posameznikov, ki si naprotujejo, izkjučujejo. ti različni posamezniki sestavljajo družbo. v takih primerih imajo ...močni posamezniki ... večjo možnost uveljavljanja svoje volje kot šibki....

ali zdaj bolje razumeš? ali pa slučajno ne priznavaš obstoja neenakopravnih družb, kjer so nekateri svobodnejši kot drugi? Mislim, da ga tudi ti priznavaš. nikjer ne pravim, ali je to dobro ali slabo. Zato ne vidim logično utemeljenega razloga za tvoje pizdenje.

rgb, Pet, 12/02/2021 - 11:45
obnasas se kot nekaksen naravoslovni znanstvenik, ki opisuje fenomene tam v rogu nekako od zunaj...
to je moj namen. proizvesti zaključke, ki bodo smiselni in razumljivi tako ljudem, ki so udeleženi v uporabi roga, kot tudi tistim, ki še nikoli niso slišali zanj.

naj naključni bralki navedem cel odstavek iz katerega je vzet citat, da ne bo iz konteksta iztrgan del dajal drugačnega vtisa, kot sem ga želel doseči:
ThDi, Pet, 30/10/2009 - 20:04
Svoboda je pojem, ki ga je težko definirati, saj v osnovi pomeni neomejenost. Popolna svoboda bi ljudem omogočala vsemogočnost. Kljub temu, da popolna svoboda ne obstaja, pa lahko govorimo o večji ali manjši svobodi, ki jo posameznik v skupini uživa. Svoboda, ki omogoča posamezniku, da misli in dela kot hoče in kar hoče, je neposredno vezana na družbo, v kateri ta posameznik obstaja. Želje in dejanja različnih posameznikov si lahko nasprotujejo. Močni posamezniki imajo večjo možnost uveljavljanja svoje volje kot šibki, kar pomeni, da so lahko v isti skupini ljudi nekateri posamezniki bolj svobodni kot drugi. Družba, kjer imajo vsi enako svobode, je idealni model, ki je praktično zelo težko dosegljiv, saj potrebuje poleg konsenza vseh članov družbe glede enakopravnosti vseh tudi visoko stopnjo družbenega zavedanja in solidarnosti do vseh ostalih članov družbe pri vsakem članu družbe. Kljub temu to ne preprečuje razlag družbenih stanj, v katerih nimajo vsi enake svobode, kot stanja družbe, v katerih so vsi svobodni. Če je v to prepričanih dovolj članov družbe, se potem, tudi če to ne drži, lažje vzdržuje družbeno stabilnost in se tako nepravična družbena stanja lažje ohranjajo in znova vzpostavljajo.

Poslal-a rgb, Sre, 17/02/2021 - 23:19

naj ti nazornejše razložim: ...svoboda ... je neposredno vezana na družbo tako, da se želje in dejanja različnih posameznikov, ki si naprotujejo, izkjučujejo. ti različni posamezniki sestavljajo družbo. v takih primerih imajo ...močni posamezniki ... večjo možnost uveljavljanja svoje volje kot šibki...

plus druzbeni super ego in/ali Veliki Drugi

Poslal-a ThDi, Sre, 17/02/2021 - 23:23

ne razumem

Poslal-a rgb, Čet, 18/02/2021 - 10:39

dolocene stvari je treba ponavljati znova in znova
in misliti o njih znova in znova javno in naglas
da pride do zavesti

/// predlagam torej danes na prologu Prve Obmesecnice branje te spirale

////// medtem ko varkoti v rumenih jopicih nosijo bralca ven iz sobe v pocasnem posnetku.../// bralec bere komentarje na tovarni.org // bralec bere spiralo razmisljanj o svobodi in anarhiji...

prolog // jazz klub mezzo4tre > cetrtek 18. februar 2021

Ni za interno uporabo !!

Poslal-a rgb, Sre, 17/02/2021 - 23:30

jaz in moja volja

ti in tvoja volja

rog in njegova volja

tovarna gor

Poslal-a ThDi, Sre, 17/02/2021 - 22:05

kaj ti pricakjes da bo bralec zdaj klikal ne vem kam

Ja, pričakujem, da bo bralec klikal. Vsaj tisti bralec, ki ga stvar zanima in ji hoče priti nasproti. hiperpovezave ne postavljajo zidu, saj so tam prav zato, da problem pokažejo nazorneje in temeljiteje. jaz tem hiperpovezavam raje rečem citati in jih vključujem zato, da ni treba vsega znova pisati. zid se vzpostavlja zaradi tvojega odpora do drugačnega načina argumentiranja, izhajanja iz drugih izhodišč, nesposobnosti reagirati drugače kot izrazito čustveno. mislim, da se ne zvedaš, da delaš prav to, kar očitaš meni: postavljaš zid. vseeno lahko v logiki in sklepanju izurjen človek vidi skozenj.

Padanja v spiralo ne moreš zaustaviti s tem, da napišeš full stop. s svojim komentarjem GREMO DALJE (to je citat) si komentiral objavo, katere poanta je zbrana v njenem zaključku: ...obsojam poslilstva in se borim proti njim. Prav tako obsojam linčanja in se borim proti njim. stvar se je rešila brez nasilja... večini je zadoščeno, jaz pa vse bolj čutim, da je svobode v rogu vse manj.

jaz ne grem naprej, kot da se nič ni zgodilo, na kar napeljuje tvoj komentar! ponavljam: Upam, da to ne bo preusmerilo pozornosti z globine resnosti objav o koncu svobode v rogu na druga, za ta primer manj pomembna razmišljanja.

glavno pri zgornji objavi je vprašanje vzpostavljanja organiziranih nepravičnih družbenih praks v rogu v letih od 2018 do 2020..

Poslal-a rgb, Sre, 17/02/2021 - 23:17

Kdo je organiziral te druzbe in ali ni ze prej rog
bil v enem svojem del kar precej hierarhicen .. to je manj
svoboden kot drugi, tretji in osmi del ?

v bistvu govoriva o istem , samo kar mi je hecno in zdaj zanimivo je
to da ti govoris kot da smo ze v demokraciji in se je vecina odlocila
za zivljenje v hierarhiji..

v nekem smislu se je .. ampak skozi izsiljen pristanek...

ce ne pristanes na mafijsko zastrasevanje te pa fentamo al kaj ?

rad bi te samo opozoril da druzbo ne sestavlja samo vsota volj ampak
tudi superego in veliki drugi * set pravil .. in vsakdo je vedno
v razmerju s tem ali onim.. v prvem primeru si v oblasti druzbenega
superega, ki te priganja k delu in trosenju na poti navzgor k spehu
v drugem primeru.. ce si svobodni tovarna rogsubjekt pa si podrejen
kantovemu imperativu, ki ti nalaga da moras nekaj narediti ce vidis
da je treba nekaj narediti in noben drug ne bo ali pa ne zna recimo
...

svoboda je zame ubogati to nujnost, svoboda nikakor ni kar neka subjektivna kaprica ! neomejena svoboda da bi delal kaj ? v smislu nakopicim vec zase in sem nad onim, ki je nakopicil manj ?..je to vecja svoboda proti manjsi ?

tako se kaze svoboda v retardirano stanju danasnje druzbe

vsi ubogajo superego imperativ konzumiraj in mislijo da so svobodni !!

svoboden si ko ves kaj delas in zakaj !

moje vprasanje za naprej> ne da bi hotel potlaciti vsa tvoja produktivna
vprasanja ... vsekako bi lahko zaceli nov form recimo o pravicnih in nepravicnih praksah

Kaj pravis na Space Opero____av
Space Opero____av ? sej ne da sem depresiven ampak ze 120 let pisem pa se nihce ni nic komentiral...

jutri ob 16h kosilo pri jez++++++

Poslal-a rgb, Sob, 07/03/2020 - 21:38

ko pride do luknje na vogalu resnice
vedno zjebe sceno, ker misli samo nase.

( svoboda je svoboda tistih ki mislijo : in kolikor vem je kolektiv kar dolgo mislil in opozarjal dotično konfliktno osebo - tako da tukaj o rasizmu in netoleranci ne moremo govoriti )

Naj Živi Svoboda Emancipiranega Kolektiva !
Naj Umre Svoboda Lumpen-Anarho-Kapitalističnih Vampirjev !

....
...
........

.. je pa zanimiv tvoj umetniško/birokratski dolgovezni slog..

a lahko zapoješ ta tekst na naslednjem jamm sešnu ?

Poslal-a ThDi, Sob, 07/03/2020 - 22:30

ti res ne štekaš dobro logike. fuknil so ga ven pod nedokazano pretvezo namesto da bi podali prave razloge za to in jih argumentirali z neizpodbitnimi dokazi. spomni se tega, ko bojo tebe obtožli, da smetiš po rogu in ti bo večina tvojega emancipiranega kolektiva zmetala ven vse stvari, ker so to za njih smeti. jz nisem taka budala, da bi to sprejemal. jaz sem taka budala, da povem kaj mislim. ti pa res ne štekaš logike. zame rog ni mesto, kjer se bojo dogajale iste politične finte kot že povsod drugje. če je zate, ne vleci zraven še mene. to je moja svoboda. ne zaslužiš si, da se toliko ukvarjam s tabo.