Konec svobode II.del

Poslal-a ThDi, Tor, 25/02/2020 - 23:37

Težko je poskus zasedbe koncertne dvorane in vlom vanjo s strani drugih uporabnikov tovarne oktobra 2019 opisati brez omembe posameznih ljudi, ki so pri njej sodelovali, in njihovih imen, ampak bom vseeno poskusil.

Ob načrtovanju izvedbe druge javne tribune na temo urbane iniciative in prihodnost mesta ter spremljevalnega dogodka zbiranja denarja za kritje sodnih stroškov od MOLa toženih uporabnikov roga oktobra 2019 je skupina uporabnikov roga, sestavljena iz nezanemarljivega dela uporabnikov izvedla enostranski poseg v koncertno dvorano brez upoštevanja volje upravljalcev koncertne dvorane, ki niso bili pripravljeni na sodelovanje. Ko nikogar ni bilo v koncertni dvorani, so nasilno vstopili vanjo z namenom priprave prostora za izvedbo večje dobrodelne celonočne javne zabave partyja z DJi. Vlom so utemeljevali z razlogom, da se je na družbenem omrežju javilo 1400 ljudi, ki so potrdili obisk dogodka, in posledično potrebo po enem od za dogodke z veliko množico ljudi najprimernejših prostorov v tovarni. Pridobljena sredstva so nameravali nameniti kritju sodnih stroškov posameznikov nastalih v njihovih tožbah z Mestno občino Ljubljana glede posesti in lastništva tovarne Rog ter pravice do izvajanja gradbinskih posegov v njej. Upravljalci koncertne dvorane niso avtomatično odklonili sodelovanja, ampak so zanj postavili pogoj, da se transparentno pove, koliko sredstev se je zbralo na zadnji dobrodelni zabavi izvedeni v koncertni dvorani marca tega leta in za kaj so ta sredstva bila porabljena. Takratni organizatorji so ta dogodek izvedli v sodelovanju z upravljalci koncertne dvorane. Ker so organizatorji marčevske dobrodelne zabave transparenten opis porabe takrat zbranih sredstev odklonili, so jim upravljalci koncertne dvorane odklonili uporabo koncertne dvorane za junijski benefit. Organizatorji marčevskega benefita niso bili edini v skupini organizatorjev junijskega dogodka, so pa bili eni njegovih pomembnejših protagonistov. Zamisel o junijskem dobrodelnem dogodku je med uporabniki roga uspela ustvariti dokajšen konsenz glede nujnosti izvedbe in pripravljenosti za sodelovanje pri pripravi in izvedbi. Ko je poizkus dogovora za uporabo koncertne dvorane za junijski dogodek propadel, je na dan privrelo globoko zakoreninjeno prepričanje, da so uporabniki roga do uporabe koncertne dvorane za take dogodke upravičeni, ki se mu niso mogli upreti, kljub temu, da je bila pred tem večina vlomilcev in njihovih podpornikov skeptična glede smiselnosti poizkušanja doseganja dogovora o sodelovanju z upravljalci koncertne dvorane, saj je predvidevala, da do tega ne bo prišlo. Ko so upravljalci koncertne dvorane ugotovili vlom, so brez fizičnega nasilja ampak z vztrajnostjo, številčnostjo, ki se je s časom povečevala, številčnost vlomilcev in njihovih podpornikov pa se je zmanjševala, ter z nepopustljivim in dosti časa tudi agresivnim dialogom uspeli ubraniti koncertno dvorano. Na njihovo stran so se postavili tudi nekateri drugi uporabniki roga. Dogodek se je potem izvedel v ambasadi, socialnem centru in modrem kotu. Obiskovalcev je bilo nekaj sto, vsekakor manj kot 500 in nikakor ne preveč za zmožnosti teh prostorov. Med glavnimi protagonisti prevzema koncertne dvorane in vloma vanjo so bili poleg nekaterih drugih isti ljudje kot med glavnimi protagonisti zaprtja Drugega doma, katerega potek je razviden iz prispevka Konec svobode I.del. Pri zaprtju Drugega doma so zelo aktivno sodelovali tudi nekateri, ki pri tu opisanem posegu v koncertno dvorano niso sodelovali.

Mislim, da so edini do takih posegov upravičeni posamezniki tisti, ki so pri vzpostavitvi koncertne dvorane v veliki meri sodelovali, pa jim upravljalci nadaljno uporabo preprečijo brez utemeljenega razloga. Tudi če so se iz proizvodnje v prostoru umaknili, jim po moje pravica do nadaljnega vsaj občasnega delovanja tam vseeno ostaja. V skupini, ki je vlomila v koncertno dvorano in jo poizkusila prevzeti, takih posameznikov ni bilo.

ThDi's blog | Za komentiranje se prijavi oz. registriraj
Poslal-a rgb, Sob, 29/02/2020 - 22:18

moralistična dolgovezna jajca !

Za kakšen namen se uporablja prostore ?
za profit ali
za skupnost ??

je to še relevantno vprašanje ali lahko dela vsak kar hoče ?

anarhokapitalizem ni problem po tvojem ?

Se Bojim ThDi, da ti je razredni sovražnik opral glavo in da
zagovarjaš status quo...
kjer se kapitalistične excese kar dopušča v imenu napačnega, partikularističlnega
koncepta svobode .

depresivno.reakcionarno.

( več sreče prihodnjič )

sicer pa kolikor vem se gradi nova dvorana..?

kdo sploh hoče biti v tisti stari obupni vlažni luknji ?

ajde

Poslal-a ThDi, Čet, 05/03/2020 - 13:21

me veseli, da si se odzval. čeprav se mi zdi tvoje razmišljanje zgrešeno.

jz nisem delal koncertne dvorane zato, da boš ti al pa kr eden, ki se je znašel tam zraven, delal z njo ali v njej kar hoče.

kako ti sploh veš, kaj se tam dogaja in na kakšen način? Kdaj si bil nazadnje tam? Na pamet pišeš brez osnove in poznavanja. sigurno v koncertni dvorani ni bilo vse lepo in prav že od samih začetkov, samo kje v rogu pa to je tako? jaz sem napisal tako zato, ker nočem omenjat in imenovat konkretnih oseb, ki so tu sodelovale.

kakšna skupnost? kaj sploh je to? v rogu ene skupnosti, ki bi ga zajemala celega, ni. je pa veliko takih, ki ga zajemajo delno. od kod njim pravica za taka postopanja? zame je to golo izkoriščanje premoči ali želja po njem.

ljudstvo si ni izkazalo zasluge, da si koncertno dvorano vzame, vsaj ne v tistem času, ko sem jaz tam intenzivno delal. potem sem prepustil upravljanje in avtonomijo dvorane preostali ekipi. Ne pa tudi kvazi rogovski skupnosti.

svoboda je itak iluzija, ampak včasih se mi je ta iluzija zdela vsaj v rogu resnična. zadnje čase vedno manj.

zaradi III.dela konca svobode, ki ga še nisem napisal, sem se odločil, da napišem prva dva dela, v katerih sem na kratko orisal njegov razvoj in opozoril nanj. Če bi mel dovolj časa, bi vse napisal v enem delu.

Itak je tudi konec svobode iluzija.

Poslal-a rgb, Čet, 05/03/2020 - 19:05

desnicarsko razumljena svoboda
je biti svoboden delat profit in biti čimmanj obdavčen

levicarska svoboda pa je svoboda narediti to kar je treba.

tu pride na vrsto Kant.

več v živo če boš voljan poslušat..

Poslal-a ThDi, Sob, 07/03/2020 - 15:59

verjamem, da ima človek pravico do zagovora. Ko je nima, je obsodba nepravična.

verjamem, da se na podlagi govoric in brez dokazov ustvarja iluzija, ki je neresnična. Jeza in nezadovoljstvo rasteta, pravi razlogi zanju pa ostajajo zakriti in sploh ni interesa, da bi se jih poiskalo in odkrilo. to je zame zaslepljenost in manipulacija za pristranske interese, ki ljudem niso predstavljeni kot taki. Verjamem v pravico za vse in ne le za izbrane, ki se strinjajo.

Del rogovskih uporabnikov se je spravil delat koncertni dvorani in njenim upraviteljem točno to, kar hoče rogu naredit Janković, pa je on vsaj prisiljen upoštevat pravni red, rogovskim uporabnikom pa tega ni treba in lahko v rogu uporabljajo nepravične pristope, če si ustvarijo dovoljšnjo premoč. Še vedno so nekateri imeli možnost doseganja rešitve ugodne za vse ali vsaj za veliko večino, pa so se odločili, da tega ne bodo storili. zakaj so organizatorji marčevskega dobrodelne zabave odklonili transparentno predstavitev porabe zbranih sredstev na tem dogodku? ne vem. tudi lahko jaz začnem sklepat brez osnove in dokazov, ampak nočem.

če mi ne boš dal razumnega argumenta ali kakšnega dokaza za tvoje trditve, ti ne bom več odgovarjal. spodnji video je teorija, ki se ujema z mojimi trditvami.

Poslal-a rgb, Pet, 12/02/2021 - 11:40

je nadaljevanje politike z drugimi sredstvi

ne gre za bitko interesov.

gre za univerzalno nujno, ki odplakne partikularno.
.

Second home / the vampire in njegov izgon je bila histericna obrambna reakcija kolektiva in tvoje primerjanje tega z nacrtovanimi pogromi je
katastrofalna in popolnoma neprimerna.

Z vidika, da je vsa lastnina kolektivna je bila tudi akcija z prevzemom dvorane cisto legitimna.

ceprav dvorana nikoli ni bila komunisticna to nikakor ni argument da
nikoli ne bi mogla biti.. se posebej zdaj, ko jo lahko postavimo kamorkoli meine liebe professor.!

bojim se da si

orodje v rokah kapitala

.

In da ce ne bos hitro in temeljito postavil pod vprasaj svojih ideoloskih osnov in zartal smernic na osnovi razredne analize ne bo druge juhce na kosilu v gulagu

Poslal-a ThDi, Sre, 17/02/2021 - 22:56

problem izgona second homea je, da se je tu prvič del uporabnikov organiziral kot tisti, ki lahko odloča za cel rog in skušal fizično izsiliti izgon ne le problematičnega človeka, ampak cele skupine uporabnikov tega prostora. niso jim dopustili možnosti zagovora. kljub ugovorom in pomislekom drugih uporabnikov so šli v akcijo. kljub ugovorom ostalih članov kolektiva second homea so jih izgnali. problematičen človek je pa ostal v rogu. kdo je budala?

Poslal-a rgb, Sre, 17/02/2021 - 23:24

Mamu ti jebem !!

Da grem do njega in mu spustim metek v srce in posljem racun faliliji !

ps> prosim premisli sirse polje sil... sem mislil da nisi
hobbsovsi filozof volje ampak bolj neki afriski mistik... vsak zajebe kdaj a ta doticni nima moznosti da se mu nalozi javno samokritiko >
????..
SKRATKA

eno je nacrtni pogrom // to je to kar je naredil zoki pred enim mesecem.

drugo je histericna ( predimezionirana ) reakcija na nepredvidljiv in travmatski dogodek !!
to je izgon second homa

aum 108

Poslal-a ThDi, Čet, 18/02/2021 - 00:32

do zdaj sem se vzdržal reagiranja in neposrednega odgovarjanja na tvoje žalitve in čustvene reakcije ter obtožbe brez pojasnjenih argumentov. odgovarjal sem ti mirno in racionalno. ne spelji stvari v nepovratno. zna bit, da si jo že.

Poslal-a rgb, Sre, 17/02/2021 - 23:17

totalizacije se vedno dogajajo

poskus je propadel kaj bi se rad ?

da izvede kolektiv maoisticno samokritiko ?

Sem Absolutno Za !

nihce ne govori in ne more poosebljati ____

R__ je

skratka tisti dogodek je bil samo kulminacija polja sil ki se je
ze eno leto pripravljal in je rezltiral v tem kar sem ze napisal
v drgacni obliki na trugi strani tega mobiosovega traku
https://tovarna.org/node/9651

Poslal-a rgb, Sob, 07/03/2020 - 19:51

Ali ni iluzija po definiciji neresnična ?

Pravica je za vse:

( Ampak tukaj je slišati kot da si ti odvetnik trenutnih upravljalcev dvorane )

Ad 1: "Pogrom" v Drugem Domu je povsem očitna "False Flag" akcija
narodnega heroja Janeza Janše. Medijski underverse je tako prepojen z rasizmom, da je bila ta reakcija precej pričakovana. Tu ni več kaj veliko za povedat.Se pa strinjam, da bi bila na mestu natančna maoistična samokritika.

Ad 2: Hipotetični in Kategorični Imeprativ.
Trenutni upravljalci dvorane so subjekti hipotetičnega imperativa,
ki jim nalaga da morajo čim več profita ven potegniti in jo imeti samo zase ( postavljati take ovire souporabi, da je absurdno !!),
tisti ki so hoteli prevzeti dvorano za dobrodelni dogodek za tovarišice, ki trpijo pa so subjekti kategoričnega imperativa,
ki jim nalaga, da je treba narediti nekaj za tovarišice v težavah.

Kdo je tukaj etičen in zakaj vlečeš analogijo
med jankovičem, ki poskuša privatizirati (po zakonu) in emancipirano komunistično celico , ki poskuša kolektivizirati, kar je bilo brutalno anarhokapitalistično privatizirano ( mimo zakona) ???

Kdo drug, če ne rogovke bomo dale ljudstvu nov model prevzema tovarn, pisarn, šol, itd in popolne ukinitve produkcije za profit ?

ali pa je svoboda po tvojem v tem da koeksistira kapitalizem s socializmom ?

((( ne bo šlo to je ultimativna socialnodemokratska iluzija:

kapitalizma se ne da reformirati, revolucija je za vogalom ;;; )))

Poslal-a ThDi, Sob, 07/03/2020 - 20:37

dej prečitaj še III.del konca svobode.

I.del je zagovor uporabnikov, ki jim ga niso pustili. lahko si zatiskaš oči pred tem, ampak zaradi tega to ne bo izginilo.
II.del, vlom v koncertno dvorano je samo še eden od dogodkov, ki so me spravili k pisanju vsega tega. če bi probali pristopit k sodelovanju s koncertno bolj konstruktivno, bi se tam v tem času že kaj zgodilo. pozabljaš, da se do takrat jaz nisem vpletal v to. čist možno je, da so tvoje tovarišice s tem sfukale možnost konstruktivnega delovanja tam tudi meni in tako tudi sebi. pa res govoriš preveč na pamet. a veš, kaj vse se je dogajalo v dvorani? koliko je bilo tam dogodkov za zbiranje keša za sodne stroške in kako so se sfurali? jz tud ne. slišal sem pa različne stvari od različnih ljudi. ne maram poslušat obtožb na pamet. sploh ne od tebe, ker vem, da ne veš veliko o tem, kar se je tam dogajalo.

ne maram, da se vzpostavlja način delovanja, ki temelji na goli fizični moči in ne na moči argumenta. to je pojnt iluzije konca svobode. sam napisan je v treh delih, ker nisem mel časa napisat naenkrat, drugače je pa to vse ena stvar. trije sporni dogodki, ki nakazujejo en način delovanja.
lahko, da so iluzije neresnične. lahko, da niso niti resnične niti neresnične. sam v ene iluzije lahko verjamem. včasih sem verjel v svobodo v rogu. zdaj vedno manj

Poslal-a rgb, Sob, 07/03/2020 - 21:01

Ali ni dejstvo da največji prostor v rogu zaseda anarhokapitalistzična
grupa, ki postavlja več ovir, če hoče kdo kaj narediti, kot če bi se prijavil na jebeni razpis ministrstva za zlovenzko kulturo !

Kot vem se je identificiralo pogoje uporabe rogovih prostorov kot neprofitno in neeksluzivno, in v tem smislu je delovanje
tovarišic poivsem etično : je zahteva imperativ da pokrijemo sodne stroške posamezdnikov in ta imperativ je večji kot privatni interesi
trenutnih upravljalcev. je kako naj rečem kot etika kontra maloburžuazna morala o nedotakljivosti lastnine.

pglej naokrog kam so nas pripeljali te koncepti poglej babilon
poglej to komercializirano moro. in potem vrzi naslednji kamen v partizanko herojinjo !

Poslal-a ThDi, Sob, 07/03/2020 - 22:59

cafe Trotski? kaj hočeš, da delam zate po tem ko ti omogočim sodelovanje in mi ti dokažeš, kako znaš delat? ubijal smo se veliko let tam. za kaj? za koga? ko smo povabli folk, da sodeluje, al niso hotli al niso bli sposobni al oboje. vsi so hotl keš. ti hočeš, da se še ubijam zate, da ti pustim, da delaš tam kar hočeš in kakor hočeš. tudi oni so se ubijali več kot pet let eni smo odnehal in šli delat drugo, eno so si probal sfurat prihodnost. zakaj ne delajo več tam, če je to tako donosno? zakaj skoz ne delajo tam? rog že dolgo ni več začasen, čeprav še vedno tako izpade. nekateri na dolgi rok delajo drugače. jaz ne bom drugim govoril kaj in kako naj delajo sam ne bom tud drugim pustil, da meni govorijo kaj in kako naj delam. Če hočeš sodeluj, če ne, ni treba. pa ne bom se več s tabo pogovarjal ker si zabit zahojen kvazi filozof provokator, ki ne štekaš logike in dolgoveznih birokratskih tekstov in kar misliš, da si zaslužiš nekaj, za kar nič nisi naredil.

Poslal-a rgb, Čet, 18/02/2021 - 00:02

hocem da vides jebeni big picture !

cafe trotsky ni bil nikarsen propadli anarhokapitalisticni
projekt ampak nadvse uspesen anarhokomunisticni teater/experiment.
teater/experiment

prvi impulz necesa drugacnega na tocki zacetka velike recesije 2009

hocem da vides jebeni big picture !

ne-osebne sile matematike in psihoanalize

v sodelovanju z glasbo

ne pa da pretepas mrtvega konja

ce imas se stik s kom iz second homa lahko v kaksnem

jazz klub mezofortu v sodelovanju z cirkusom mismo nismo naredimo rekonstrukcijo recimo in analizo celotnega tega dneva - dogodka, samo dej mi ze mir s tem.

zdaj smo v situaciji, kjer smo mi izbrisani z precej vecjo silo in jasnim namenom in planom .. se enkrat poudarjam / ravno obratno kot
kot je bil izbrisan second home.* reaktivno histericno

fractal pattern

Poslal-a rgb, Pet, 12/02/2021 - 11:52

kaj hocem cafe lenin ?

hocem sprozit srebrn metek v glavo vampirju ___________

in to tudi naredim ____________

v kooperativi ima vsak delavec en glas in eno delnico in soodloca o sodi podjetja.. to je vse.. demokratizacija delovnega mesta..

...koncertna dvorana ...rog v izgnanstvu ..
...... gobe po dezju....orodje v rokah kapitala...

Poslal-a ThDi, Sre, 17/02/2021 - 23:01

nesposobneži in saboterji tudi?

Poslal-a rgb, Sre, 17/02/2021 - 23:10

enacis histerijo in pogrom

jasno je da je bil ta izgon zabloda

ampak razumljiv.. pokazalo se je da so celo levicarji

panicni pred arabskim drugim

taka je moc pranja mozganov

in nacrtnega pumpanja strahu ze mesece prej

ti pa poosebljas to v neke saboterje

glej na rog kot poligon za misi in podgane

vsak a zajebe z fail om na pre du jes

Poslal-a ThDi, Sre, 17/02/2021 - 23:19

spet predpostavljaš, nekaj, kar nikjer ni bilo izraženo.

moje vprašanje je: ali naj tudi nesposobneži in saboterji v zadrugi dobijo en glas in eno delnico in možnost soodločanja o sodi podjetja?

Poslal-a rgb, Sre, 17/02/2021 - 23:28

ce gre za saboterja*placanec vladajocega razreda /// je takoj aut

ce je nesposobnez je prevzgoja mozna

Poslal-a ThDi, Ned, 08/03/2020 - 07:40

nisi zahojen

Poslal-a rgb, Ned, 08/03/2020 - 12:28

Vem da je moje izvajanje poenostavljeno in da se tudi ti boriš za
pravico znotraj te reakcionarne noči sveta.

Mogoče samo toliko, da jaz rog vidim bolj kot poligon kjer ideje
uporabljajo človeške strasti, da se borijo druga proti drugi in v tem
vidim recimo razliko med generalnim funkcioniranjem recimo dvorane
( v določenem obdobje - vstopnina itd ) in na drugi strani cirkusa, ki j
ki že ves čas deluje kot odprt in na osnovi donacij. Potem pa je tu
še ena skupščina, ki nekaj poskuša misliti in počas
si in šepaje nekam gre čeprav dela ogrmono napak je mogoče še vedno boljše kot brez nje.

Ne pravim, da se da v dvorani full zaslužit, v tem času ravno obratno,
ravno zato bi jo bilo še bolj potrebno prevzeti za odpto delovanje brez vstopnin in z odprtostjo in izmenljivostjo članov tima, ki se
ukvarjajo z njo. Z jasnimi pravili delavske demokratične kooperative,.
kjere po defoltu ne more kdorkoli bit glaven.

Problem je ko se stvari poosebijo.

V rogu bi vsakdo moral vedeti, da je ali agent spremembe - aktivist
ali pa tukaj nima kaj počet.

Se pa strinjam da bi bilo potrebno nujno imeti izredno skupčino
pred takimi odločitvami kot je metanje ljudi ven.

se pa bojim.. se je kakšen Stalin zaredil v Rogu odkar sem v Mehiki ?

Lp iz Ciudad de Mexica, Trocki

Poslal-a rgb, Čet, 05/03/2020 - 19:07

Poslal-a ThDi, Sob, 07/03/2020 - 19:39

svoboda in pravica za vse je zame kategorični imperativ.

Poslal-a rgb, Pon, 13/04/2020 - 00:11

ampak svoboda(pravica) privatnega lastnika da dela profit
je v diametralnem nasprotju z svobodo(pravico) delavcev da niso zasužnjeni.

Tako da; eno ali drugo...obstajajo v zgodovini sicer obdobja med sistemi..
recimo prehod med fevdalizmom in kapitalizmom ...

Ampak generalni cilj svobode kot emancipacije je ukinitev razredne družbe v kateri so delavci zasužnjeni kot mezdni sužnji.

In svoboda ( pravica - dolžnost) kapitalistov, da delajo profit je kot rečeno v diametralnem nasprotju z voljo-do-življenja, ki se upira suženjstvu..

Tukaj v rogu imamo mikro varianto točno tega..ne zanimajo me posamezniki in njihova psihologija... tukaj ne gre za janeza pa lojzeta pa francko ..

gre za ideje : A si Nizozemc al pa Grk.. Kaj naj ti rečem --- a si človek ali pička kot pravijo dalmatinci...

kako razumeš lastnino. . ne zobne ščetke in gat, avta ali stanovanja... ampak produkcijskih sredstev... kar dvorana gotovo je...

Kot nekaj kar IMAŠ in ti prinaša PROFIT.?

Najbolj vsakdanji pogled zunaj roga.. bistvo samo, srce tega zombificiranega sveta...

in ti bi to dopuščal tudi v rogu kot en zablojen liberalc pofukan v glupe možgane: Je to tvoja svoboda in pravica za vse...?

Ti, ki so hoteli nazaj kolektivizirati dvorano so heroji, ki so prišli pred časom... zdaj bodo kmalu za časom če bodo cincali in ne prevzeli dvorane kmalu za neprofitni namen ..

(če se obstoječi upravljalci ne zberejo malo in začnejo drugače razmišljati* in se nehajo obnašati kot bedni mali lastniki edini sposobni vsi drugi pa nesposobni bebci...)

ali to ali pa prevzem dvorane .. ne vidim druge opcije.. prihaja hujša recesija kot v tridesetih.. moramo strniti vrste ...ni več prostora

za fake-liberalistično svobodo/pravico za vse !!

Solidarnost, kultura, donacija ...

ne pa

Profit, lastnina, keš ...

Itak pa si težko predstavljam tehno partije tega tipa kot so bili še naprej v teh razmerah..

Red Techno je edina opcija --v popolni biohazard opremi...

konc sveta je blizu -- doniraj al pa odjebi

... se opravičujem za močne besede ampak po drugi strani
si mi ti tudi rekel da sem zahojen filozof

jaz ti pa pravim, da nisem vedel da imaš toliko malo pojma o svobodi
... in upam da ne misliš resno in si pripravljen pogledati resnici v oči

Kar se Končuje je Lbertarna ideja svobode, ki v osnovi zagovarja status-quo--- razredna družba kot naravna danost...fokus nase in na svoj profit..

In konec te svobode je dober razlog za veselje in radost.

Svoboda, ki pa se rojeva pa je svoboda, kjer se rojeva nekaj povsem novega.

Vrednost, ki nima nobene veze z menjalno vrednostjo.

In kot dobro veš.... rog ima mnogo kleti

klet 1

klet 2

klet 3
.
.
.
.

klet 8

nagradno vporašanje

Prvič Kot Kočevski
Drugič Kot Ljubljanski

KAJ JE TO ?

( namig - zgodovina se ne ponavlja, zgodovina se rima )

Svoboda da končaš tiranijo sladka je dolžnost

reč da nisi zahojen reakcionar, pa ti vse oprostim.

ajde

Poslal-a ThDi, Pet, 17/04/2020 - 19:51

res mi ni do nadaljevanja te debate.
naj te samo opozorim na nekatere nedoslednosti v tvojih odgovorih.
kdo je privatni lastnik koncerne dvorane?
kdo so zasužnjeni delavci?
kolektivizirat nazaj k čemu?
jz sm napisal, da si zabit kvazi filozof provokator.
preveč si pamenten pa premalo si naredil, da bi lahko sploh kaj zahteval. Najprej si zrihtaj kafe trocki, dober primer propadlega neodgovornega anarhokapitalizma, pol si zrihtaj galerijo hladilnik, ki je celo zimo zaprta, medtem ko se ti greješ na obali in delaš za skupnost, pa od tam nameni kakšen evro za sodne stroške. preveč dela je bilo vloženega v koncertno dvorano, da bi se lahko tako na horuk dajalo v nič.
zakaj ves ta folk, ki hoče dvorano, ne naredi nove dvorane?

Poslal-a ThDi, Tor, 14/04/2020 - 15:57
Poslal-a rgb, Tor, 14/04/2020 - 20:18

"Ti al pa kr en" / 1-2-3-4-5

Se pravi si delal samo zase in razumeš to kot privat lastnino, ki jo boš predal tistemu, ki boš ti hotel ?

S tem ko ne dopuščaš kakšnega neutralnega/sposobnega drugega, ki bi mu predal to dvorano zvajaš vse na privatno umazanijo..

Al sem samo jaz ta kr en:

Ne poznam vseh detajlov in nič ne pravim da je ta skupina, ki hoče prevzeti dvorano za neprofitne namene svetloba sama on, ki jo imajo pa zdaj pa tema sama.

Oba veva da to ni res.. Ampak še enkrat vprašanje.

Ali zate vsaj hipotetično tam zunaj obstaja skupina, oziroma bi se lahko organizirala skupina, ki bi upravljala dvorano na bodlj demokratičen in odprt način ?

Mislim da mnoge ekipe v rogu v tem času delujejo v rogu precej bolj odprto kot ekipa koncertne dvorane..

In pri razmišljanju o načinih delovanja še enkrat povdarjam ne bi smel mešati osebnih kdo je večja budala al pa manjša al pa bolj ali manj moralna, etična..

Vprašaj se ali je možno koncertno upravljati in bom rekel ja, tudi s to ekipo...

Verjamem da bo tudi ta ekipa poštekala, da so se časi že radikalno spremenili in se bodo še bolj...

( Skupnost obstaja povsod tam kjer vsaj dva delata nekaj s čimer se oba strinjata, brez prisile - z veseljem. V tem smislu skupnost in skupnosti v rogu obstajajo.. ne obstaja pa Skupnost z veliko Začetnico.. ampak saj tega pa nočemo več al kaj ?

si ti na skrivaj nek totalnež, ki hrepeni po neki totalni skupnosti ?

Ne gre torej za eno ali drugo zaprto (privatno) ekipo, ki naj bi vodila dvoranao

ampak za precej širšo skupino, ki lahko vključuje tudi sedanje upravnike, če se bi znali obnašati spoštljivo, za širšo skupino torej, ki bi se odločala demokratično..

Če tega še nikoli ni bilo, toliko bolje, treba je poskusiti kaj novega

Produkcija za profit pač ne bo mogle več iti skozi na tak način kot do sedaj...

V teh razmerah uporabljati dvorano za privatni dobiček ( brez plačevanja davkov ) postane resen prekršek... od 5 - 10 let zapora dragi moj..

S tem pa ne trdim, da se je v dvorani dogajalo samo to in da so čist narobe upravljali.... daleč od tega... so pa ... naredili dvorano precej manj dostopno kot je bila do 2010. To moraš priznati.. kakorkoli obrneš

pozabi na kopiranje modela upravljanja metelkove..

širša skupina mora prevzeti ključne točke ...tudi na metelkovi
bodo povzeli naše nove modele upravljanja, če jih bomo sposobni vzpostaviti -- kooperatini demokratični model soodločanja - en delavec- en glas---ali se bomo samo kregali do konca sveta kot zabite opice "alle gegen alle" ? ?

Celo en del podmladka zlovenske oligarhije si močno želi, da bi mi vzpostavili nekaj Novega in nam stoji ob strani v Duhu.
( si pač ne želi videti očkove in mamine glave na kolu --)

Novi časi Nov Svet

Rdeča zastava vihra na vrhu Roga od 11 Marca 020

Akcija... drug teden online jam...

lp

Poslal-a ThDi, Pet, 17/04/2020 - 21:28

dogovorjeno je bilo, da se ta dan v okviru obletnice zasedbe roga izvede koncert Orkestrada elektrik in jam session v koncertni dvorani. zaradi pandemije se je dogodek prestavilo/odpovedalo. k sodelovanju sem povabil ene uporabnike roga, ki niso sodelovali pri vlomu in poskusu prevzema. s takim pristopom in načinom razmišljanja, kot ga imaš ti, tvorno sodelovanje z našo ekipo v koncertni dvorani ni mogoče.

Poslal-a rgb, Pet, 17/04/2020 - 23:33

men se tud ne da več. te pokličem jutri popoldne ..(.tole je začarana spirala..)..

Poslal-a rgb, Pet, 12/02/2021 - 12:22
Poslal-a ThDi, Pet, 17/04/2020 - 19:54